Iklan PERCUMA Untuk Blog Anda!

9:37 PM

 

 

 

SALAM SEJAHTERA.

 

 

dalam ramai kat KL sentral ni, TH online kejap via lappy nih. sementara tunggu tren nak balik perak. tetiba nampak pulak si abang kerol hensem ni buat satu segmen menawarkan iklan setahun eh sebulan di belog beliau yang tak chun tu. ekeke.. kalau nak join sila KELIK SINI.

 

 

 

 

kerol! gua dah letak banner dan menghyperlink-kan ke blog lu. puas hati? haha! Smile

 

 

si kerol ni tanya pulak nape nak TH punya blog diiklankan di blog beliau. eh banyak pulak dia nih tanya. ni ha..

 

 

saya nak abang kerol letakkan iklan blog saya di blog beliau sebab blog beliau trafik mantap..mencanak…ramai masuk..secara tak langsung nanti blog saya femes..malah lagi femes dari blog abang kerol uh. bole? err… ada lagi… sebab saya ni slalu join segmen abang kerol. lagi satu sebab saya dah lama  tak jupe abang kerol. last masa abang kerol kat sepital dulu. haha.. lagi..ape eh..haa.. and sebab saya lagi hensem dari abang kerol. and font reaseon nih kaler pepel..abang kerol kan suke pepel…and lagi satu sebab..sebab…sebab…ehh…banyak cakap pulak kan…aku tak kira…ko kena letak gak iklan blog aku nih kat blog ko ok kerol!!!

 

 

haha… bole tak camtu? ehehe… ok la..korang sape yang baca entry ni jangan join ok..TH ulangi jangan join. haha.. tapi kalau degil nak join gak korang pegi klik either banner si kerol uh or link kat atas tuh…ok..bye!! TH nak balik kampung for this weekend. SELAAMAT HARI BURUH!

6 comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contact Form

Name

Email *

Message *