KLIBF 2011 | Review

10:13 AM

 

 

SALAM SEJAHTERA.

 

 

 

 

today TH will talk about KLIBF once again..pfftt! tak habis-habis kan. ye la heh. just sebagai perkongsian sebab secara tak langsung TH terlibat dalam mengendalikan booth KDN kat KLIBF tuh. ape tu KLIBF? op kos la Kuala Lumpur International Book Fair 2011. haha. dah baca previous entry mengenai event ni? sape yant nak maklumat mengenai event nih [KELIK SINI]. and gegambar hari pertama pulak, [KELIK SINI].

 

 

ok. pada TH la kan. KLIBF kali ini agak menarik. dengan Karangkraf menggunakan satu dewan besar penuh hanya untuk Karangkraf, al-hidayah publication pon ada, buku-buku mc graw hill pon ada. eskrem pon ada. sedap woh! dengan kemudahan surau.pendek kata sume mudah la. tapi satu je yang tak best. TH dapat info, agensi kerajaan yang join KLIBF kali ni mengalami keciciran. huh! tak patut betol. agensi kerajaan dianaktirikan.bayangkan, agensi kerajaan ditempatkan di dalam room yang kecik. such bilik pahang, bilik negeri sembilan. pada pandapat TH, bilik ini hanya sesuai untuk digunakan untuk taklimat dan bla bla je...sebab kedudukan agak terpencil walaupun terletak di main road untuk KLIBF tu. dah la bilik kecik. muat 6 booth je dalam tuh.

 

 

ye la .bukan nak demand, tapi for me. letak la agensi kerajaan di main hall. sebab ape? sbg contoh, Bahagian Pendidikan KPM, diorang ada produk yang dipanggil e-bahan untuk dipromosikan. servis tu free untuk digunakan oleh murid2 dan tenaga pengajar. servis tu adalah untuk e-learning dan sangat interaktif  TH tengok. bila letak dalam tu,sape je nak perasan dan pergi tengok benda tu? yang feedback TH tengok pon. ada yang datang booth tuh cakap “eh..menarik la benda ni..tapi siyes saye tak pernah tawu pon ada e-bahan macam ni.” .so dah kalau ditempatkan dalam bilik terperuk tuh..capaian maklumat kepada pengunjung sangat terhad.

 

 

TH :  rasa yang tuh je slack kat situ. yang lain gempak gile!

5 comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contact Form

Name

Email *

Message *