"CONTEST : Leen & Kyerull || Janggut vs Muncung"

12:15 AM








SALAM SEJAHTERA.

setelah sekian lama tak hapdate. malam ni TH dipaksa oleh kyerul yang manje untuk join kontes beliau. aha! meh tengok.


[KLIK SINI] untuk maklumat lanjut kontes tuh!



ada syarat letak banner ye... hamek kau!!





blog leen pon dah follow :)









and TH nak join dengan gambo janggut dan muncung... ahh..tak kira..diorang cakap laki janggut je..tapi TH ada dua2..letak sekali lah ye! aha!










aha!!! ok tak gambo janggut + muncung tuh?




surat cinta sikit..

dear juri, kalau juri bagi saya menang juri memang rawk ar!! sebab saya tak penah menang lagi mana2 kontes.. tetiba ada kontes ni memang saya semangat mempertaruhkanmuncung sedepa saya tuh dan janggut comel saya tuh.. ok! hope juri tertawan la dgn kejelitaan muncung dah kemacho-an janggut saya tuh :)

5 comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contact Form

Name

Email *

Message *