Debat Perdana UBM | Mari Sertai!

10:47 AM

 

 

 

SALAM SEJAHTERA.

 

 

buat julung kalinya pihak pengurusan UBM menganjurkan satu wacana ilmu yang bakal mengcungkil bakat terpendam para mahasiswanya. dengan tajuk “ADAKAH SESETENGAH BLOGGER MENGIPAS BLOGGER LAMA/OTAI UNTUK KEPENTINGAN MEREKA” , debat perdana UBM kali ini bakal melihatkan para cendekiawan beradu fikiran dan fakta bagi mengupas tajuk yand diberikan.jum tengok detail yang dipetik dari UBM sendiri.

 

 

 

 

 

 

Salam buat ahli Universiti Blogger Malaysia (UBM). Seperti yang diberitahu pihak UBM akan mengadakan debat perdana. Debat pertama di UBM adalah satu lagi program sihat yang akan diadakan tak kira berkenaan alam maya atau alam realiti. Tajuk DP kali ini berkenaan dengan alam maya.
Alam maya di Malaysia memang sedang mengalami satu evolusi tak kira di daerah mana sekali semuanya sedang rancak dengan evolusi tersendiri. Apa yang kami ingin anda bincangkan berkenaan dunia blog. Rata2 banyak blogger baru muncul dari hari ke hari. Lalu tercetusnya persoalan ini. :

 

  • Adakah sikap mengipas Blogger otai/lama dapat memberikan kelebihan kepada blogger lain?
  • Dan perlukan sikap ini ?

 

Nyatakan pendapat anda. Setuju atau tidak?Buat satu entri utk memberikan hujah anda sendiri. Kalau tidak setuju nyatakan sebabnya dan jika setuju nyatakan sebabnya. Luahkan mengikut perasaan anda asal semua ahli faham entri anda.

 

 

  • Letak Banner Debat Perdana UBM
  • Letak tajuk entri : " DEBAT PERDANA UBM : ...(bebas)..... "
  • Di akhir entri letakkan perkataan.  Saya sokong / tidak sokong.
  • Drop link entri debat anda di ruangan komen.

 

Para admin akan update bilangan yang sokong dan yang membantah. Sama-sama kita lihat satu debat yang sihat di alam Maya ini. Tarikh tutup debat yang pertama. AHAD 1 mei pada pukul 12.00 pm.


*Mengipas = memuji/mebanggakan dengan sebab.

 

 

TH : bagi menyertai perdebatan intelek ini, KELIK SINI

4 comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contact Form

Name

Email *

Message *