. Gambit Saifullah Minta Maaf

7:14 PM

 

 

SALAM SEJAHTERA.

 

berikutan kemelut yang melanda komuniti bloggers malaysia setelah dicaci,dikeji malah disamakan dengan anjing oleh artis tak berapa feymes gambit saifullah,ekceli aku malu nk tulis nama penuh dia..sebab ada SAIFULLAH tuh kat belakang. diberitakan baru-baru ini dia telah tampil meminta maaf dalam laman sosial twitternya.

 

 

 

image

 

 

tapi bukankah dia seharusnya meminta maaf secara lebih detail kepada pihak yang telah dia carik pasal? bukan ke sepatutnya macam tu ke? come on lah gambit. dah kau hina komuniti bloggers, sepatutnya kau gentlemen la sikit dalam pernyataan maaf tu. tapi ape pon boleh dipuji la tindakan dia..erkk..boleh ke? tah..saya pon keliru. sebelum kenyataan balas yang “ikhlas” ini dikeluarkan, pihak media sendiri yang sedar mengenai isu ini telah membuat kenyataan. termasuk abang nara berikutan si gambit ini menyamakan bloggers dengan anjing.

 

 

 

image

 

<KELIK SINI> untuk entry tersebut

 

selain itu,akhbar tempatan turut mengulas mengenai sikap tidak professional gambit mengenai hal ini. memetik tajuk akhbar tersebut, gambit dikatakan sebagai artis yang kurang cerdik dalam kariernya.

 

 

image

<KELIK SINI> untuk artikel penuh

 

 

TH ni jahat.so, TH sangsi..adakah dia ikhlas mengeluarkan kenyataan maaf tersebut atau hanya menjaga nama setelah media campur tangan? hanya bagi menjaga saki baki reputasinya yang telah hancur? lagi respon dari kawan blogger mengenai isu ini : kelik ---> THE GARANG

 

 

 

TH : bila anda mengatakan bloggers are nobody, fikirkan semula

5 comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contact Form

Name

Email *

Message *