Ekslusif Bersama : @AmalEspraza –Admin Sahabat Blogger

9:22 PM

 

 

SALAM SEJAHTERA.

 

pertama sekali TH mengucapkan ribuan terima kasih kepada pembaca yang dah membaca penulisan sulung TH dalam sahabatblogger.net portal rasmi sahabat blogger. bermula dari sebuah idea, admin SB menjemput TH untuk menulis disana. ok! lupekan yang tu. Kali ini TH nak memperkenalkan slot baru dalam my blog. hope slot ni akan berterusan (doakan TH terus rajin ye). Slot ini akan memuatkan sesi temubual TH bersama blogger terpilih.

 

untuk kali ini, kita bersama saudara Amal Espraza. sape tak kenal? Salah sorang Admin Sahabat Blogger. berpeluang menemuramah beliau, jum kita tengok ape soalan dan jawapan selamba amal yang mana pemilik blog the garang nih actually amal tak garang pon. nama je nak garang..kan amal kan?

 

 

image

 

 

interview yang bersahaja dengan amal ni dan jawapan yang diberikan kepada TH menampakkan amal ni seorang yang easy going. so, dah baca dah nama sebenar dia dan mana dia studi? haa.. boleh la pegi jumpa dia nanti kan.amal kan? dan bila bercerita pasal perihal belog beliau, amal menerangkan bahawa dia dah start berblog ni semenjak 2009. api hanya start 2010 beliau mula aktif.

 

 

“actually dari 2009. tapi mula serius pada disember 2010 :). cuma masa tu masih lagi fokus pada photography. tgk amalespraza.blogsspot.com. then lepas camera hilang mula fokus pada berblogging. idea ni sememangnya kalau ada pape pun yang terjadi mesti kita akan ingat untuk jadikan entri. tu la 6th sense blogger”

 

 

TH juga sempat bertanyankan mengenai karier beliau sebagai admin Sahabat Blogger. jum kita tengok soalan dan jawapan yang telah diberikan! *klik gambar untuk tumbesaran yang sehat ok!

 

 

image

image

image

 

 

nampak? Admin ada sumthing great sedang dirangcang untuk SB. ape dia? korang kena tunggu la. takkan nk TH revealkan pulak. dan soalan last. TH bertanyakan, kenapa amal memilih nama “thegarang” dengan selamber badak..beliau menjawab..”biarlah rahsia” ala2 lagu siti gitu amal nih! ahaks!

 

 

TH : amal ni menag gila-gila orangnya. nasib dia tak pilih nama “thegila”

9 comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contact Form

Name

Email *

Message *