. Pemenang Kontes Sambutan Setahun TaufiqHelios

8:14 PM

 

 

 

SALAM SEJAHTERA!

 

 

korang ingat lagi tak baner atas tu? ingat? fuh! lambat kan keputusan keluar. spri la sangat2 sebab pihak juri terpaksa baca betol2 kerana penyertaan semuanya menarik. ada yang tulis pendek..ada yang tulis panjang..ada yang sederhana..tapi apa yang dicari disini is kekreatifan seseorang blogger mengolah. dah TH serta juri jemputan dah jumpe satu penyertaan yang amat menarik! jum tengok ape yang dia dah tulis kat bawah ni :

 

image

 

haa!! TH dan juri jemputan sangat terharu dan tertarik dengan cara pengolahan dari Miss Ran ni. dia berjaya menterjemahkan pengalaman dia dalam dunia blog ke dalam bentuk pantun/puisi nih. siyes! sekali baca memang TH tak dapat tangkap lagi ape dia cube try sampaikan. tapi bila dibaca berulang kali. baru TH dan juri jemputan faham. dia cuba menceritakan pengalam dia berblog. ada suka..ada duka..kadang-kadang ada orang mencemuh..kadang-kadang orang suka dengan ape yang dia buat.

 

so. dengan bangganya TH mengumumkan :

 

MISS RAN adalah pemenang bagi kontes TH kali nih dan beliau berjaya membawa pulang hadia yang telah ditawarkan. and kepada MISS RAN, sila emailkan butir diri anda kepada TH secepat mungkin ke -------------> fiqman@gmail.com

 

kepada peserta lain, jangan berdukacita, cuba lagi dalam kontes lain. mana tawu, nasib korang pulak ke.

 

TH : KREATIF adalah kata kunci untuk berjaya dalam kontes TH kali ini Smile

4 comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contact Form

Name

Email *

Message *