.BPM - APE NAK JADI

2:57 AM


ah! malas nak bagi salam sejahtera. bole? mampu?
of kos la..

sebelum tido terasa terpanggil nak membebel lagi. orang lain bole,kenapa bukan aku?haha!
tengok tajuk tuh..paham tak. BPM - blog pilihan malaysia.
yang mana kita tawu skarang ni berlangsung pengundian untuk blog baru 2010 pilihan.
take note : BLOG BARU ye..aku dah besarkan dah tulisan BLOG BARU tuh..
heip!! jangan emo..

ada yang mengatakan , "arghh..apela budak2 baru ni..semak je asyik promote blog suruh orang undi..nak undi simpati la tuh" ada juga yang cakap "dah macam pilihanraya pulak" ada juga yang cakap "ape nih??kalau dah blog tuh ok,sure orang akan undi..tak payah nk ggigh pomote..sakit mata je"..
haha..aku pon msg setiap kawan facebook aku untuk suh diorang tolong undi..ekeke

meh sini ceq nak bagitaw sikit..
sayangggg...dah nama pon BLOG BARU, of kos la peserta pon budak2 baru gak..mana la ada orang kenal blog kami ni lagi..tambah2 blog aku nih..sekadar blog mengarut je...kena paham la..ibarat budak kecik yang baru belajar berjalan. takkan la dia nak bole berdiri atas kaki sendiri terus..of kos la mak bapak kena tolong dulu kan mula2..xkn la bodoh sangat mak bapak tuh takmo tolong pegang anak.jatuh pecah kepala budak tuh..mampos kan..ok2..dah melalut dah..kalau nk ditengok trend skang,hatta orang politik pon,ofkos la nk pancing undi tuh,kena la promote..saya ulangi KENA PROMOTE. tak kira la promote dengan manifesto ke..promote diri ke..post link ke..haha!! tapi peringatan ye kepada kawan2 saya yang baru macam saya..jangan la over post link tuh..nanti orang kata SPAM pulak..tak baik kaco keselesaan orang lain.

tapi kan..OL ni kena paham la perangai orang baru..ye la..budak2 kalu baru dapat mainan ben10..haha..suke la.apetah lagi tercalon dalam senarai pengundian BLOG BARU kann..of kos la excited. tapi xcited pon jangan lebih2 ye!! kang kena sepak!! haha..atleast tolong kami nih tunjuk ajar.ape yag tak betol tolong tegur..and tegur tuh ada caranya..bukan main hentam je...kami ni tak la feymes macam korang yang dah establish. nk dapat satu undi pon macam nak mampos lagi kan..nak dapat trafik pon sampai nyawa2 ikan kena blogwalk. apetah lagi sekali keluarkan entry,nak dapatkan reader pon azab. cuba letak diri kita kat tempat orang yang kita nk kata tuh dulu before buat ape2 statement. ni main hentam je..mana statement KITA KAWAN, KAWAN KENA TOLONG KAWAN.iye ke... mana pergi semua benda tuh.bukan la hadap sangat..tapi jangan tawu cakap je.aku rasa masa mula2 berblog tuh ramai je kata mcm tu..terima kasih la kepada yang mengotakan ape yang dikata dengan menolong kitorang promote lah..buat list la..tapi yang tawu kata je? ramai je..and bila ada salah yang dibuat..haaa..pakat2 la ramai2 kuarkan entry lah...post la..status la..sindir macam2 la..memang menarik..hey..dun be such an arrogant person la...ilek2 sudah..chill..perlu ke down kan semangat orang lain sebab awak tuh dah hebat? hebat ke? ikot suke lah nk rasa hebat ke...tak ke...itu ko punya hal..


psstt :

haha! am i hater?? haha..mampos nanti aku kena band...sekadar meluahkan pendapat dan perasaan. suke or not? ikot suka korang la..i have my right..so,please respect it..u have ur own right gak...saya pon respek hak2 kamu..and jangan la sbb BPM ni ramai yang jauh hati and ukhwah kita terancam..haha..aku? ok je..ok ke?jeng jeng jeng..


and...sowi la kat my follower,yang baru follow,pelawat,buat masa nih..xdapat balas kunjungan korang lagi..sebab ada masalah line nih..insyaALLAH after krismes semua kembali seperti sediakala :D

5 comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contact Form

Name

Email *

Message *