.BERSENDIRIAN AKU MEMBEBEL

7:16 PM








dalam batu jemala ku membebel :


dalam kegairahan semua blogger baru melobi untuk blog mereka di-vote,ramai jugak yang cool je.tak buat pape.
fiq,antara blogger yang berkempen untuk blog fiq di-vote. tapi jagan lah disebabkan perkara ni,blog ni tergendala. haha..so,fiq amek keputusan,berkempen itu mesti,update blog itu pon wajib berjalan :D

tapi..sampai satu masa,dengan kadar line internet yang sangat slow nih,tetiba terdetik dalam hati rasa malas yang amat sangat untuk berkempen. adehh...dah habis 400++ friends dalam facebook tuh fiq seru untuk mengundi my blog.kalau ikot bilangan tuh memang la banyak..tapi ikot lah..orang nk undi,silakan..tak nak sudah. atleast kalau tak berjaya ke peringkat seterusnya,i till have my 278++ followers to be serve. haha..itu dah cukup menggembirakan.

ceritanya bermula apabila fiq masuk blog untuk undian tuh..pagi tadi baru je dapat 5 undian.terdetik dalam hati,sikit sangat kot orang undi my blog..ahhh..biar je la..jangan jadikan itu alasan untuk tidak ber-blog.then,petang tadi masuk skali lagi untul engo progress...jeng jeng jeng..skala yang kat situ tak jelas.nampak mcm undian tinggal 1 je?? WTF?MTF? haha.tak baik maki2 ok..ke undi rosak?ke fiq je tengok silap or sbb tak laod habis lagi or diorang silap undi...kumpulan 6 disangka blog no 6 sbb fiq ada tulis my blog dalam pilihan 6 no.222...haha..who knows..ahh...skali lagi..biar je la..sebelum ni takde orang undi pon takpe je..nape dengan kontes ni,orang tak vote fiq nak rasa kecewa?sebelum ni ok je.. betulkan niat..ape niat aku berblog nih..moga2 aku dalam golongan orang2 yang ikhlas..tapi,hati ni sikit berharap supaya dapat peluang ke peringkat seterusnya..

sebab ape tiba2 bermonolog nih??? haha..tah..tak tawu..monolog ke?ape2 je lahhh...maybe dah jemu dengan line lambat and jemu dengan melobi or jemu asyik ngadap lappy or.......................(panjang titik tuh)


psstt : 
diundi or not,ada aku kesah??yang penting blog aku aktif..wakaka!!

2 comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contact Form

Name

Email *

Message *