KERJAYA SEBAGAI BLOGGER #2

1:03 AM



selamat malam :D sebelum bercerita panjang, jum tengok gambar atas tuh. colorish kan? (gile rosak bahasa). ye la..mana taknyer..sebelom nih pon visitor datang dari meleysia jek. bila bukak nuff tadik tengok ada unsur2 kaler lain. macam tak caye jek. alhamdulillah. ada gak pembaca dari lain nak masuk eventho sekadar jenguk je. and yang fiq paling tak paham is bintang2 kat tepi tuh..ape gunanyer? tah..sbb malas membaca manual,so..saya tak hambek tawu :D


ok2..berbalik kepada topik. kerjaya sebagai blogger. for me being a blogger boy ni is salah satu ape yang fiq minat. teringat kata2 my friend from USA, dia penah pesan, "blogging is not only a hobby but it is a lifestyle"..haa..lebih kurang macam tuh la pesan beliau. and makin lama fiq dalam bidang ni makin fiq rasa matang dalam bidang penulisan. ye la..mana taknyer..kalau dulu nak buat entry suke jek buat yang warna warni kan..skarang suke yang agak formal. ikot tyme la.datang hantu gila tuh..mmg gila lah. :D

kadang2 fiq ada beberapa persepsi mengenai blogger :

1 ---- okeh..saya ni budak baru dalam arena blog nih.tak samapi setahun lagik pon. tapi kadang kan.datang satu persepsi dalam batu jemala nih. yang mana persepsi nih mengatakan kebanyakan or 90% blogger is mereka2 yang loaded. tapi saya tak termasuk dalam 90% tuh la..saya yang 10% nih :D. sebab ape? sebab kebanyakan blog yang fiq masuk tengok whoaaaa!! dressingyer meletop! kalau makan nampak makan tempat2 loaded jek..kalau pegi bejalan2 pon tempat2 fancy. haha. D. and so on la. mybe la kot..ke mmg hobi orang kaya nih tulis blog?wahaha :D

2 ----- sebab ape saya kata kebanyakan bloger nih dari segi ekonominyer mantap is tengok la...rajin kot buat kontes. bagi hadiah yang best2. haha..tapi fiq agak malas kalu nk join kontes nih :D. sebab ape malas? saya pon tak tahu.

3 ----- saya rasa blogger nih kebanyakannyer sume nocturnal. betul ke? sebab ape? sebab kebanyakannyer aktif pada waktu malam. macam kelawar kan.haha!! ups!! tersebut haiwan abg darkBATman pulak kan :D



huarghhh!! haiwan nocturnal sudah datang :D


sebagai akhiran marilah kita menghayati video pilihan ini :





p/s : ini adalah sambungan bebelan dari entry KERJAYA SEBAGAI BLOGGER #1

6 comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contact Form

Name

Email *

Message *