.PAGI YANG TERANG KINI SUDAH GELAP

8:46 AM






SOBAH AL-KHAIR
صبح الخير



life journal :

hoe are ya!? penin tak baca kalau bahasa omputed dieja camtuh.haha! kalau yang terbiasa tuh ok la.kalau tak biasa?kumfem rasa sial je nak baca kan?
so,ape kena mengena dengan tajuk?takde pape pon ok! just nk cite kat sini mendung.kat tempat korang?

stuju tak kalau fiq kata life is like roller-coaster? for me..kata2 omputeh ni sangat betol. bahkan ada orang mengatakan hidup in umpama roda.haaa..penah dengo? kalu tak penah pegi tanya cikgu tadika balik.haha!

ada satu cerita :

dua manusia ni.ditakdirkan diorang berjumpa setahun lepas.lepas setahun bersama,banyak la benda suke duka diorang bersama rasa. kadang2 gaduh..kadang2 baik..kadang2 majok..kadang2 marah..lumrah hidup la semua ni jadik kan.macam masakan la.kalau nak masak gulai/karim takde santan xbest..xde garam xrasa. btol x?mcm tu la kehidupan.

sambung balik. dipercayai diorang ni saling sayang.dan perhubungan mereka ni diuji dengan macam2 benda. sampai lah satu ketika, tali yang dipegang putus! jeng jeng jeng! salah sape? salah orang yang buat salah la..tapi,dengo citer,diorang ni dah berbaik balik.bagus la..glad to hear that. and selama lepas gaduh besar diorang tuh,diorang sangat jarang gaduh.just baru2 ni je baru dengo balik bgaduh..gaduh manja kot.tah le..ye kot.nak manja2 kan.hopefully la kan.

eh,korang sayang satu sama lain lagi kan? so,jaga la hubungan korang tuh ok! and hargai la satu sama lain.janga asyik dok carik pasal je. cess..cerita mcm aku tawu semua pulak kan.haha! tapi weh..korang bdua kawan baik aku.and aku tawu yang sorang tuh sayang sangat kat yang sorang lagi..tapi biasalah.kadang2 dia tuh bodoh tak reti nak tunjuk yang dia sayang.kadang2 mulut longkang sampai ada yang terasa hati.ape pon aku harap korang jangan la sejuk je to each other..kalau ada pape,try to selesaikan baik2..tak baik makan hati sorang2. kalau korang gaduh cemana pon,aku harap korang akan jadik kapel paling sweet. bak kata orang muda sekarang. hargai ape yang kita ada sekarang sebab kita tak tawu ape akan menunggu kita esok <3


pssst :
waaa..aku rindu bestfren aku!! ye lah! yang dalam gambar2 dalam entry nih :))



2 comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contact Form

Name

Email *

Message *