. Stim Tengok Bahan Lucah! anda?!

2:59 PM

 

 

 

SALAM SEJAHTERA

 

erk! sungguh lucah tajuk entry kali nih. haha..bile lagi kan. TH nak bagtaw yang minggu ni TH ditempatkan di ofis Bahagian Kawalan Penerbitan KDN di KLIA (LCCT) and FYI, kat sini kami bekerjasama dengan KASTAM untuk mengawal bahan yang masuk dari luar negara ke dalam Malaysia. contohnye bahan cetakan,CD and macam2 barang lagi la. termasuk gak bahan 18SX. banyak woo!!

 

170220111337

pengasingan bahan yang ditahan

 

korang penah tgk DILDO? pernah baca novel erotik? penah baca majalah FHM? kalau yang FHM malaysia tuh kira oke lagik..majalah FHM luar negara? berdarah hidung woo..

so,tu la kerja kitorang kat sini. mengcheck setiap parcel dan kurier mel yang masuk ke negara kita melalui jalan udara dan mengambil tindakan yang sepatutnya. samada ditahan untuk semakan – mostly untuk mag and bahan cetakan. or tindakan tahan terus a.k.a rampas barang2 yang terlarang dan takde permit. dah tu buku2 lucah tu? kena tengok la..bukak bungkusan dan tgk ada bahan ape.kalau kelucahan melampau, owner akan dimaklumkan mengenai penahanan bahan2 tersebut. bukan saja2 TH nk tengok benda porno okee..dah kalau tak tengok,cemana nak tawu tuh kandungan lucah..and kalau tahan bahan pulak.kena ada cukup reason untuk tahan.so,setiap bahan harus dianalisa. kalau dah sah sah muka depan lucah..tahan je la terus..kalau yang samar2? haaa… Smile

 

170220111336

FHM versi luar negara yang ditahan pagi tadi..heip!! jangan tengok lama-lama.

 

TH : sekadar berkongsi maklumat mengenai bahan2 terlarang yang dikawal dari masuk ke negara kita.. stim ke? har har har…tugas maa..takde masa nak stim time bertugas..haha!

11 comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contact Form

Name

Email *

Message *