.Program TV Saya Sendiri - Ady Budika Contest

8:53 PM

 

 

 

 

SALAM SEJAHTERA

 

today TH nak join satu kontes yang bakal berakhir 28 FEB 2011 nih. ada masa lagi sape nak join.

bro ady ada menganjurkan satu kontes. tajuk kontes tu sama seperti tajuk entry TH. hehe..

 

MEH KITA MULAKAN !

 

Program TV Saya Sendiri - Ady Budika Contest

 

bro suruh letak baner kan..ni haaa Smile

dapat markah lebih tak?weee~

 

 

 

dunia blogger sekarang semakin berkembang.media pon dah banyak memberi tumpuan kepada dunia blogger. so,ape salahnya TH rasa kita wujudkan satu rancangan yang memperkenalkan lagi dunia blogger kepada masyarakat. betol tak?

 

kalau mengikut pertimbangan TH, rasanya TH nak terbitkan satu TALK SHOW yang diinspirasikan dari OPRAH WINFREY SHOW and TYRA BANKS, RACHEL RAYS or MARTHA tuh..sebab ape? salah satu sebab TH suke sangat tengok talk show yang berkaitan kehidupan ni. kalau yang bebel je memnag tak best la. so,ape kene mengena denagn dunia blogger? TH nak terbitkan satu rancangan bertajuk DARI SISI DUNIA BLOGGER talk show. dalam tuh akan dibincangakan menegnai dunia blogger. ape isu terbaru dunia blogger. kan skarang panas banyak isu blogger kan. selain tuh setiap minggu kita akan jemput beberapa orang blogger untuk ditemuramah. perlu diingat, tak semestinya isu dunia blogger je yang akan dimasukkan..kita juga kaan masukkan isu semasa yang lain cuma lebih menekankan dari pandangan blogger sesuatu isu tuh. tuh bab isu yang akan dibincangkan.

 

TH juga akan adakan pelbagai segmen contohnya, kita akan ada segmen masakan..kan ramai blogger yang buat blog masakan..ape salahnya kita tonjolkan diorang..betol tak? seterusnya kita akan mengadakan juga segmen fesyen dunia blogger. haaa..yang ni menarik..korang tak tengok ke…berapa ramai bloggr yang suke melaram? tak cukup dengan blogger perempuan..yang laki pon tak kurang hebatnyer..and secara tak langsung..kita dah masukkan blog blogger yang buat pasal fesyen dan kecantikan...melalui ni jugak,dapat la kita bersama-sama membangunkan komuniti bloger..tak la orang cakap blogger ni nanti buta fesyen ke…selekeh ke..seterusnya, TH juga nk wujudkan satu segmen bernama BLOGGER: KITA PRIHATIN. dalam segmen ni kita akan paparkan yang blogger ni prihatin..macam mana? alah…lebih kurang cami…buat la satu program amal…shoot..then siar la dalam segmen ni..macam baru-baru ni sahabat kita kyerull masuk hospital..bole juga…tapi bukan setakat menolong bloggr je..tapi seluruh masyarakat…pegi buat program sukarela sehari ke..baru la masyarakat tawu..ooooo..blogger ni bukan sekadar dok gossip dalam SB,karok,mengetuk keybord..setakat dalam dunia maya je..tapi blogger pon mampu menyesiaukan diri dalam dunia realiti..lebih kurang camtuh la..and kita bole pelbagaikan bahan dalam segmen tuh…and untuk penutup,kita undang la blogger yang mana suara sedap buat show penutup..ramai blogger yang suara artis..hehe! artis yang berblog pon ada…so..bole lah jemput kan..tapi kalau duration talk show ni just 30min je..semua segmen ni takkan dimasukkan sekaligus..kita akan buat secara berselang seli…minggu ni segmen 1 dan 2….minggu depan segmen 3 dan 4..camtuh la lebih kurang..

 

and TH bangga kalau rancangan ni bole disiarkan di TV3 or 8TV..sebab ape? TH suke tengok stesen TV tuh..ahaaa..and TH rasa untuk menarik penonton..selai pengiklanan dalam TV kita akan adakan roadshow..or promo sebelum rancangan ni dilancarkan..and kalau ada contohnyer JOM HEBOH  ke…kita bukak la satu booth.dengan caru tuh orang bole alert taklshow kita tuh..lagi satu..dalam talk show tuh buat la ala2 MARTAH STEWARD punye show…kadang2 dia ada bagi cookies or free gift kat penonton yang datang…and bole gak buat kontes..kan blogger rajin buat kontes…segala bagai kontes dalam blog tuh diorang buat kan..haa…TH rasa tuh je kot ape yang terlintas untuk join kontes brader ady nih..

 

 

TH : kan best kalau betol-betol my talk show ni disiarkan..and sape nak join [klik link] nih

1 comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contact Form

Name

Email *

Message *