.Saya Suka blog WaveX Rider

2:10 PM




SALAM SEJAHTERA

rini semua kerja2 koyak quran dah selesai TH buat pagi tadik. so bergebang kat SB kejap..tetiba teringat TH dah janji kat WaveX nk join kontes dia..jum kita tengok kontes hape yang dia buat nih.


Syarat-syarat..

1. Buat satu entri dengan menjawab soalan-soalan di bawah..
        -pilih satu entri yang korang suka blog wave ni, kemudian nyatakan kenapa korang suka entri tersebut..
        -lepas tu lengkapkan slogan "Saya Suka blog WaveX Rider kerana..."
2. Letak header waveX kemudian linkkan ke entri ni..
3. Tajuk entry "Contest : Saya Suka Blog WaveX Rider"
4. Komen link entri anda kat entri ni..
5. Tag beberapa orang..Tak kisah berapa pun..Sorang pun boleh..

Entri yang bertuah akan memenangi :

Tempat Pertama - Topup 10 Ringgit dan  Iklan di blog waveX selama 1 bulan..
Tempat Kedua -Topup 5 Ringgit dan Iklan di blog waveX selama 1 bulan..
Tempat Ketiga - Iklan di blog waveX selama 1 bulan.. 



okee ni jawapan TH :


TH paling suke entry " Kontes Saya Suka blog WaveX Rider " sebab TH tertarik dengan hadiah yang beliau nak bagi tuh..kalau dapat topap RM10 tuh seminggu TH takyah topup dah..menarik kan? sape takmo..hadiah pengiklanan tuh pon menarik gak.siyes..

slogan eh :

"saya suka blog WaveX Rider kerana....saya nak menang hadiah yang beliau nak bagi dan blog beliau chun..tak berat..takde lagu yang sakit telinga "


eh..kena letak header..kat bawah ni :

KLIK SINI

kena tag yek : 

TH nak tag Zamir Zanon and semua readers blog TH ni 


TH : nak menang!!! haha


2 comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contact Form

Name

Email *

Message *