ho-ho-ho-hooliday

7:50 PM


Perjalanan yang panjang dalam 'bullet' tren semalam membuatkan hati nih semakin merindui rumah dan seisinya. mula naik dari sentral kuala lumpur takde orang seblah aku.aman gile. kali nih balik naik koc 2nd klas.dapat seat depan skali.ada meja,dekat dengan pintu.memang best la.part yang paling best is koc aku tuh ada dua musim : panas dan sejuk.kawasan aku musim sejuk,masuk tengah sikit musim panas..haha.unik betul koc KTMB nih.aku penattt dan terus tertido selepas 1/2 jam tren bergerak oleh kerana teramat penat seharian keluar menggedikz (gedik ke?) dengan fithri jasmin kat mines ^^


Nak dijadikan cerita,hari ahad ritu lepas hantar you-know-who ke ktm nilai coz dia nak ke subang,rumah abangnyer, saje men'try' mesej fit ajak jenjalan sebab kebohsanan yang melampau melanda diri ini..haha..tapi fit tanak la pulakkk..adeiii.nasib la malam tuh asad nak kua g diner dgn aku.tak la borink sangat.dah lama tak lepak dgn asad a.k.a aress yassin (aku pon tataw nama dia dalam FB tuh cmtuh). kat as-salam kami ber'diner'. aku amek faveret menu : mee gorang mamak with ayam and air kosong. aress amek jus oren je. makan kejap je tapi dengar tazkirah dari aress bout life tuh la yang lama ^^. best la gak bila sembang bout life and masa depan with him. aress!! kalu ko nak kawen pastikan aku orang pertama yang ko jemput..ko da janji malam tuh.jangan lupe taw!!

tettt..berbalik citer kua outing with fit kt mines.inagt sume kedai da bukak tapi once sampai sana 'meriah' sangat sbb still cuti raya..so,we ambik kputusan jenjalan kejap,then having lunch kt restoran ape tah but unfortunately tak bape sedap la..hampeh betol ..dah lupe nama restoran tuh.after that jenjalan kat kedai cenderamata coz fit nak beli sumthin kat awek dia. tapi last-last tak beli ape pon and we end up kat karoke.thanks to fit coz speedo karaoke even sejam MYR 20.00. ok la gak dok dalam tuh melalak macam-macam lagu

Tengok jam dah pukol 17.30.time to go to stesen tren nak ke sentral.sampai sentral,sementara tunggu ketapi,makan KFC jap.ape yang paling best is tren delay.azab gile nak tunggu.dekat sejam delay.tapi ok la..at last sampai rumah.afta sarapan,aku melantak tido sampai tengari.bangun pukol 12 sbb panas,carik kipas then tido balik ^^. pukol 1 bangun lunch,mandi then tido balik.memnag puas tido..haha^^ ada banyak hari lagi cuti nih.banyak lagi perkara yang best yang nak dilakukan cuti nih.hope sume berjalan lancar ^^

***********************************************











1 comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contact Form

Name

Email *

Message *