G.U.R.U.H

2:01 PM


"woi..sampai bila dia nak stay kat rumah nie?"....
alahai..nak kata hujan,kat nilai nih panas terik giler..adehh..xbestnyer ayat atas tuh..aku kalau boleh tanak la kitorang serumah ni begaduh sesama sendiri.tak best maa..tapi nak wat camne...bak kata lagu allahyarham tan sri p.ramlee

"sedangkan lidah lagi tergigit..inikan pula suami isteri"



dah asam garam hidup, manusia rambut sama hitam,hati lain-lain..tapi skarang pon rambut da ramai yang tak sama hitam kan?? my style memag kadang suka carik pasal..tapi when it comes to budak rumah,aku memang lemah gile kot sebab dua-dua yang gaduh tuh aku care la jugak..ahaha ^^..xbest la kalu serumah pakat masam muka kan?tapi kalau terpaksa ape salahnye kan..gaduh pon sebab benda kecik and bole diselesaikan dengan aman..kalau ikot bengang,aku pon bengang gak..tapi nak wat cmne kann..kita try menjaga semua yang mampu

lepas aku balik,sekali lagi terjadi pertikaman lidah...adeiii..so,aku mengambil jalan tengah..tanak bgaduh,aku pon memenangkan dua-dua kanak-kanak tersebut dan beliau-beliau yang terlibat saling tolak ansur walaupun dalam hati maki berbakul-bakul..haha...

"meminta maaf bukan selalunya bermaksud kita kalah"

moga-moga kalu still sakit hati tuh,buat tatau je ok...anggap la orang yang kita sakit hati tuh xwujud..wakaka ^^.

0 comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contact Form

Name

Email *

Message *