Berubah aNGIN?

11:37 AM



MUNGKINKAH? persoalan itu terus tengiang-ngiang dalam batu jemala hamba. Hari ini dalam sejarah bila fiq saje bertukar angin dgn stay kat kampus walaupun ada senggang masa 3 jam sebelum next class. Masa bersiap dan berdandan untuk ke kelas awal pagi tadi,tetiba hati berhasrat untuk tumpang kereta muhsin..(budak rumah aku)..semuanya kerana tanak rambut yang dah penat-penat aku set rusak bila pakai topi.so,aku bawak lappy and berukband nih ke kampus. and tyme engah menulis entri nih aku tgh surf kat kafe fac..aduss..mengembalikan nostalgia lama tyme tadak moto dulu..tapi kalu tetiap hari cmni pon actually aku xkesah..sbb sonok bole online..yang peningnyer is aku nk kena bayar MYR 68 every month..nak carik mana dwet??aha..cikcur??oh tidak..aku akan dimarahi si dia nanti..wakaka ^^






0 comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contact Form

Name

Email *

Message *