[ENTRY EMO] Saya Tak Suka Ban Sehari. Ada Masalah??

1:03 AM

 

 

 

 

SALAM SEJAHTERA.

 

 

credit to : pakrodi

 

 

 

Dalam dunia ini standart la ada orang suke kita..ada orang tak suke kita. pilihan kita nak suke or not tuh ikot suke diri sendiri lah. kita tak boleh nak expect orang yang kita suka tu, orang lain akan suke gak. maybe orang yang kita suka tu, orang lain benci. maybe orang benci tapi takot nak bersuara. and ada orang yang benci dan dia berani bersuara.tak kira lah dia blogger lama ke..ada ramai follower ke..trafik dia banyak ke..dia dewa blogger ke..ramai yang dia naikkan ke.ada aku kesah?

 

 

macam aku,dulu aku penah join segmen dia.tapi sekali dua je. then aku pikir balik.watpe nak bergantung kat dia.better usaha sendiri. rasanya semua dah tahu aku tak suke ban sehari. sebab ape tak suke? perlu ke aku senaraikan? aku rasa sape yang seangkatan dengan aku, mesti tahu sebab ape aku tak suke.sape nak tahu kenapa DM twitter aku @taufiqhelios. boleh? dah. ada masalah ke kalau aku tak suke? deymm!! tak perlu lah nak ada jaguh kampung kononnya nak jadik penyelamat nak backup nak cakap aku jahat sebab aku tak suka ban sehari. ikot suke lah aku nak suke ke tak. aku ada sebab aku sendiri. korang suke itu korang punye pasal. aku suke zack entry, zack zukhairi, garang, jellyboone, penyu, cik bulat, aslann, danbanyak lagi. so, aku tak suke mean aku tak suke lah. aku suke mean aku suke. ada masalah?

 

 

 

TH : pilihan ditangan kita. pandai makan pandai simpan la ye Smile

29 comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contact Form

Name

Email *

Message *