Majlis Berbuka Puasa Universal Music Bersama Anak Yatim

1:57 AM

 

 

SALAM SEJAHTERA

 

 

 

today TH dan beberapa kawan diberi peluang untuk menghadiri majlis berbuka puasa anjuran Universal Music Malaysia bersama Anak Yatim dari Maahad Tahfiz Baitul Hikmah,Danau Kota,Setapak. terima kasik tak terhingga kepada abe Hilal Azmi dan Universal Music atas jemputan.

 

 

Photo0400

antara adik adik dari rumah anak yatim tersebut

 

 

Majlis berbuka puasa yang diadakan di Shazana Pau Shop and Café ,Kampung Baru Kuala Lumpur kali ini amat istimewa. selain kehadiran adik adik dari rumah anak yatim tersebut, artis dibawah naungan Universal Music . antara yang datang memeriahkan majlis, is Ana Raffali, Yazer, Kugiran Tepi Pantai dan lain lain rakan artis dan tak lupa blogger yang dijemput khas untuk menghadiri majlis ini.

 

 

Photo0397

with ana raffali. kbai! kamera tak elok. haha

 

 

Selain mengadakan majlis berbuka puasa, pihak Universal Music juga mengadakan majlis penyampaian kuih dan duit raya kepada semua adik adik dari rumah anak yatim yang hadir. Selepas itu, majlis diserikan lagi dengan persembahan Kugiran Tepi Pantai dan Yazer. dan special untuk blogger yang hadir, selepas adik adik dari rumah anak yatim balik, persembahan khas oleh kumpulan duo yang dinamakan Ahmad-Ahmad. sangat menarik dan enjoy. muzik mereka sangat best. tapi TH tak dapt maklumat penuh sangat. takpe..yang penting dah keluar nanti..korang wajib dengar muzik diorang. sangat best!

 

 

Photo0405

persembahan khas duo ahmad-ahmad

 

 

Photo0403

rambut skema. haha! kbai!

 

 

TH ; thx ye abe.. sebab sudi jemput saye

9 comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contact Form

Name

Email *

Message *