Ekslusif Bersama : @Marhfiz - Penggemar Kucing dan Penulis Belog

8:47 PM

 

 

SALAM SEJAHTERA.

 

 

try cari tuan belog yang TH tengah review ni mana

 

 

Slot ekslusif bersama kembali lagi. Kali ini dengan blogger yang TH kenal semasa event Sahabat Blogger yang lepas . mula mengenali blogger ini masa event tuh, TH tengok dia ni seorang yang senyap dan tak banyak cakap. maybe sebab baru jumpe kot. secara personal, TH bila dah kenal dengan blogger bernama Aneff Marhfiz ini, beliau adalah seorang yang hepi dan sangat peramah also senang dibuat kawan. ok I like!

 

 

Aneff Marhfiz

 

 

masih menuntut di UITM shah alam, dan berasal dari melaka, beliau mengabadikan minatnya sebagai seorang penggemar kucing, deliau turut menamakan blognya dengan nama kucings.blogspot.com . dan ternyata dia memang suke kusing gegile sebab header blog beliau pon di-design dengan rekabentuk kucing. meh tengok snapshot bawah ni.

 

 

image

 

 

Nampak kan? haaa tu la blog beliau. and sebab ape TH berminat nak terjah belog beliau, sebab TH minat cara penulisannya yang santai. and kalu korang nak tawu, entry pertama beliau untuk belog adalah pada disember 2010. that’s mean sudah hampir 7 bulan dia ber blog. dan entry pertama dia dalam bahasa omputeh.. takutnaye baca sebab TH ni mana pandai bahasa omputeh. ok lah.. kalau korang nak kenal lagi blogger ni, sila lawat belog beliau ok. dalam tu semua ada pasal diri dia dan blognya ok.

 

 

SILA TERJAH SINI!!

TH : sape next ye yang akan TH masukkan dalam slot ini seterusnya?

5 comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contact Form

Name

Email *

Message *