Aku Memang Best! so What?!

7:50 PM

 

 

SALAM SEJAHTERA

 

 

dengan gaya #tangankedadamatapandangatas, TH berbesar hati join SEGMEN yang dianjurkan oleh exsamsed ni. siye ko bro. aku baru jupe ko skali..lu memang gila lah! ok. balik kepada SEGMEN ni, memerlukan kita bercerita yang diri kita best #tangankedadamatapandangatas. meh sini nak cerita.nak guna ganti diri aku lah.

 

emm..sebab ape aku rasa aku best? sebab aku best lah! sebab pertama aku ni jenis boleh masuk dengan semua orang. tak kira kau blogger ke..kau bukan blogger ke..kau blogger BARU ke..kau blogger OTAI ke. semua aku layankan. buat ape nak berlagak kan? layan je sudah. ape DIVA sangat ke nak pilih bulu nih. ni,laki takmo layan sangat takot orang kata GAY..layan pompuan je..bahaha!! tu yang pertama.

 

yang kedua, aku rasa aku best sebab aku rasa setiap permintaan kawan-kawan aku, aku akan cuba penuhi..yang termampu lah. kalau mintak duit kat aku,tengah aku takde duit tuh memang tak dapat la. sama juga kalau mintak belanja. time aku takde duit takpayah la korang mintak. and kalau pertolongan tuh setakat mintak ucapan dalam VLOG, aku layankan je lah. aku bukan #retis pon nak jual mahal. takde la aku nak menDIVA hanya 1tube je boleh rakam muka aku. orang lain tak boleh! ok tak?

 

ketiga. aku rasa aku best sebab aku ni jenis…..alah cemana nak cerita..sape yang dah kenal aku tuh tawu la aku cemana. so,lets be friend. and kita berkenalan sebab aku suke menambah kenalan.

 

 

 

TH : ok tak isi aku ni tuan penganjur segmen? kalau nak join KELIK SINI

7 comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contact Form

Name

Email *

Message *