TAK FAHAM

3:42 PM




potpet..potpet..potpet..
mcm bonton ayam..
arghh..!!
tensen aku..

"name je bdak MAAHAD MAHMUD"
ada aku kesah?


seorang pakcik ke sape tah..ak pon tataw
sbb dia guna nama anonymus dlm komennya dalam entry aku
katanya aku cakap kesat..

dah org carik pasal..mmg kena la
nak buat cemane..
semua orang ada cara sendiri..
ada yang senyap..
ada yang senang hot..
carik pasal dengan org yang senang hot memang la dapat!!
ikot suka la aku ni studi kat mana pon..
ape ko ingat sume studi kat sekolah agama WAJIB jadi baik?
konpius aku dengan pemikiran manusia mcm ni..


hey!! blog aku!! ikot suka la aku nak tulis ape..
yang ko tu belagak mcm ko tuh mak bapak ak pasal?
lu bole blah la..
kalau aku cakap kasar pon..
ada aku kurangkan pahala ko?
tak kn?

oppss!! tak bole cakap kasar2..nanti ada orang marah..
ape???haha..no comment
hee~
sengal!!

katanya lagi ak kutuk budak KD.
hey!! baca baik2 entry aku..ada aku kutuk sbb xsuka diorang..
ada aku kutuk sbb diorang xchun??
takk!! hell no!!
aku kuuk atas dasar kerja.
nak betulkan ape yang tak betul
aku ada hak..
aku mantan.
even ak da letak jwtan
tak nak tgk kualiti KD kurang even sikit..so,ak bg la khidmat nasihat
tuh pon salah..??
kutuk sbb nak tgk diorang buat yang terbaik.
aku bukan kutuk saje..aku ada gak cakap depan-depan budak2 tuh.
kutuk2 pon aku turun padang gak ngajor diorang..so what??!

cik tipah pesan "awk budak maahad..cakap kena sopan..orang bagi nasihat kena ucap terima kasih"

aku reply balik "cik tipah...saya boleh je cakap baik2..dengan orang buat baik je and yang tertentu je (tertentu cemane??rahsiaaaaa)..bukan orang yang carik pasal"

************************************************

p/s: but,thanks but no thanks la sebab bg nasihat.. and YEAH!! aku DIVA..haha (prasan la tuh ^^)...haaa..and..sori byk2 la..aku tak bercinta dengan sape2...haha..biasa la..diva kan..mesti banyak kena gossip..hahaha

1 comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contact Form

Name

Email *

Message *