TGV 3D Survey | Thanks to @redmummydotcom

9:27 AM

 

 

SALAM SEJAHTERA.

 

 

Semalam TH dan beberapa orang lagi kawan telah dijemput oleh DD Fabulous untuk menghadiri satu acara di TGV CINEMA KLCC. acara ini bertujuan untuk membuat kajian mengenai beberapa jenis teknologi dalam tayangan 3D. sesampai di sana TH dimaklumkan oleh abe Hilal Azmi yang sebenarnya ini merupakan jemputan asal dari Kak Red.

 

kami diprovide a welcoming dinner ; hotdog+bun and minute maid pulpy. dan.. dan… di akhir entry TH bagitahu ye Flirt male. kami diminta untuk berada dalam hall yang menayangkan triller filem dalam bentuk 3D dan diberikan beberapa kaca mata 3D yang berlainan mengikut teknologi yang digunakan. dan kami juga diminta untuk memberikan rate untuk setiap jenis teknologi dan kacamata 3D yang digunakan dari segi keselesaan,kualiti warna serta kualiti video.

 

 

Photo0481

kertas survey

 

 

Photo0482

nama jenis dan teknologi 3D yang kami test

 

 

page

jenis kacamata 3D.

 

a – Xpand

b – Etoniq

c – RealD

d – Xmirror

 

page2

 

 

and setelah di rate dan test, TH rasa untuk kacamata 3D Dolby is the best dari segi kejelasan 3D (dolby is yang biasa dan selalu diguna di setiap pawagam). dari aspek keselesaan dan kualiti gambar Xmirror. dan TH rasa yang paling worst is RealD sebab eventho ringan,tapi tak rasa macam tengok 3D. just macam tengok HD. and lastly TH dapat 8 complimentary tiket dari TGV sebab join survey nih..yeahh!!

 

 

Photo0493

yeahhh!!!! 8 tix yang valid till 31 DEC 2011. nak?

 

 

TH : balik hujan lencun oh!! but worth it

2 comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contact Form

Name

Email *

Message *