.Gathering Sahabat Blogger

8:05 PM





SALAM SEJAHTERA

korang nampak tak atas tuh ape? sebab gua rajin..meh gua nk promote sikit event hari ahad 30 Januari nih.

disamping bersosial dalam alam maya nih..elok lah rasanya gua rasa korang sume ikot join gath ni..berjumpe secara realiti..jumpe awek2 chun..haha! okee kan? malas la nk tulis banyak-banyak..meh gua nk quote ape yang dalam FB nu :

Perhimpunan pertama SB. harap semua dapat join. sapa yang confirm boleh anta msg kat no hp yang tertera di flyers atau no phone Naim Noor Alim = 0192080447 untuk memudahkan urusan pengiraan ahli yang join.

kalau takde sekurang-kurangnya 10 orang pada 26hb Januari 2011, event ini akan terbatal secara automatik.

kehadiran selain dari SB jugak adalah amat di alu-alukan. ajaklah kengkawan korang kalau malu. takde hal

admin jugak mungkin akan menjemput wartawan dari Majalah Remaja untuk perjumpaan kita kali ni.kalau dapat la & kalau kawan kitaorang tu free.

Tentatif Program:

10.30 am: kumpul kat bowling
11.30 am: bowling jap reramai.
01.00 pm: makan time.
02.00 pm: Ice Breaking (beborak)
03.30 pm: bersurai

korang jugak tolong lah buat satu entri kat blog korang yang lawa tu utk menghebahkan pasal gathering ni yek.

*takde tajaan lagi untuk gathering kali ni. lain kali insyaAllah aku dapatkan tajaan. hehe.

regards
Amal Abdul Rahman
0132950003


korang leh gak [klik sini] untuk maklumat lanjut

TH : join okee jgn tak join..sunat korang kalau tak join..err...sejak bila fiq guna 'gua' nih? mesti terikut bro hamzah ian nih..haha!! sape suh blog dia best sangat.haha :)

2 comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contact Form

Name

Email *

Message *