Perlu KE?

11:57 AM

Perlu ke tulis dalam blog??aku rasa perlu..sini la tempat aku luah sume..tak malu ke orang bace?ahh!! pedulikan orang lain..memang sebelum ni dah banyak benda ni jadik kat kawan aku..diorang bgaduh sesama kawan juz bcoz perempuan?? so,aku ni anti perempuan ke?tah la..malah aku ramai kawan perempuan.ape yag jadik semalam is just the same macam mana jadik kat aku. sebab perempuan, our relationship jadik keruh..iye ke? maybe aku je sorang yang rasa? ke aku je perasan lebih. tah.. tapi ape yang naik kat FB memang cukup aku terasa. dia tujukan benda tuh kat aku ke?or umum? tapi kalau umum pon tetap kena kat aku gak.sebab ape? i'm one of his friend. aku cuba menjaga.taknak benda lain jadi.tapi sume macam tak kena. it is fair kalau diorang suke2..aku yang tak tawu ape2 nih tetiba nak pening?adil ke? aku tak marah..tapi sakit hati(marah la sikit2). dah kalau korang kat tempat aku,ape korang nak buat? nak buat tak tawu? kalau korang yang bace nih la kan..kalau la tetibe ramai2 call,msg..tak cukup msg kt hp.siap kt FB lagik tuh,tnya kt korang mana kawan baik korang tuh pegi,dari siang tak balik2.ni siap famili lagik tnya aku..tak ke cuak.risau gak la.kot2 jadik pape..msg ak balas.call tak angkat.tawu2 tengah suke2..adehh..sia2 je aku risau..skip la this part..and ape yang buat aku menulis nih is aku rasa marah2 panas baran aku pon,tak penah aku cakap ''pegi berambus la'' kat kawan2 aku.yang tak rapat jarang sekali..yang rapat??lagi la tak penah..ok..so,ape aku nak buat?buat2 macam tak penah ada ape belaku? buat2 tak nampak? mampu ke? tah la..itu bergantung la pada maksud tuan punya body tuh..if dia really2 nak macam tuh ape aku bole buat..ape kami bole buat..terima je la.

note : tergamam sebentar bersama facebook

1 comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contact Form

Name

Email *

Message *