Perang Libya : Serangan Udara dan Letupan

8:19 AM

 

 

 

mengenai isu BUTUH tuh, TH dimaklumkan bahawa sebenarnya page BUTUH PAK HANG tu.sebenarnya ada dalam FB. so, TH mintak maaf kalau kat survey tuh TH salah faham dengan niat seorang kawan kita tuh. ilek la. be professional, kalau TH buat salah, its ok. TH mintak maaf. and dalam tuh TH rasa perlu TH mintak maaf sbb ada berkalu kekeliruan disitu. sowi ye bro!

 

 

SALAM SEJAHTERA.

 

 

entry harini dimulakan dengan isu Perang Libya dimana tentera bersekutu A.S, Britian dan sekutu yang lain telah melancarkan serangan ke negara Libya. yang mana kita tahu pada hari pertama serangan dilancarkan, beratus-ratus bom telah dilancarkan hanyan dengan alasan untuk membedil tentera Muammar Ghadaffi. nak bedil tentera ke nak bedil rakyat tuh? dan sehingga sekarang, negara Libya masih bergolak. berikut petikan dari berita harian online :

 

 

Serangan udara, letupan kedengaran di tenggara pedalaman Tripoli


2011/03/31

 

TRIPOLI: Letupan menggegarkan timur pedalaman Tirpoli, lewat Rabu, apabila serangan udara dilakukan di ibu kota Libya, kata seorang saksi menerusi temubual telefon.
Saksi yang enggan namanya didedahkan, berkata sejurus selepas pesawat kelihatan melepasi timur dan tenggara pedalaman bandar itu, kedengaran letupan sehingga tenggara daerah Salaheddine.

 

 

TH : ape lagi yang diorang nak bedil nanti ye.

0 comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contact Form

Name

Email *

Message *