Movie Review : Just Go Wih It (18) - SX ke?

11:07 AM

 

 

SALAM SEJAHTERA.

 

 

semalam gak, lepas tengok sucker punch, TH diinvite oleh seorang brader, brader ady. kenal? alah blog adybudika.com tuh, haha. dia invite TH untuk join screening media untuk filem JUST GO WITH IT. akan ditayangkan di Malaysia pada 31 March. maybe ada sesetengah dah download. tapi tak sama tengok movie dengan dalam lappy. memang terbaik ar. mula-mula TH ingat cite nih cite romantik. memang meleleh la kalau tengok cite romantik ni. macam dulu, TH tengok cite TWILIGHT yang no 3 tuh. siyes TH tido. haha! bila tengok Adam Sandler yang berlakon,fiq minat sebab filem ni bukan setakat romantik,tapi komedi romantik ok! layankan..best gelak pecah perut.

 

 

 

 

 

Genre : Romantik Komedi

 

Sinopsis Ringkas :

 

Filem yang dibintangi Adam Sandler dan Jennifer Aniston ni bermula apabila Adam Sandler yang membawa watak Danny yang bekerja sebagai Pakar Bedah Plastik dan pembantunya Jennifer Aniston yang membawa watak sebagai Katherine pembantu Danny yang juga ibu tunggal kepada 2 orang anak berkomplot untuk melakukan satu pembohongan untuk memikat hati gadis idaman Danny iaitu Palmer. Danny mempunyai kebiasaan untuk memakai cincin perkahwinan palsu. Katherine telah menyamar sebagai isteri kepada Danny setelah Palmer terjumpa cincin perkahwinan palsu tersebut selepas Danny dan Palmer berasmara di tepi pantai dan dia sanagt marah bila dapati Danny sudah berkahwin. Plot pembohongan diteruskan apabila Danny menyatakan bahawa dia sudah hendak bercerai dengan Katherine. Plot semakin berkembang bila pembohongan melibatkan dua orang anak Katherine…nak tawu kesudahan? korang kena tengok cite nih! lawak gile!

 

 

Komen :

 

TH sangat suke cite nih. komedi romantik. kesinambungan filem ni jugak ok. tak macam merong yang banyak scene nampak melompat lompat. walaupun watak yang terlibat dalm filem ni tak banyak,Adam Sandler,Jennifer Aniston dan pelakon lain yang berjaya membawa watak masing masing to the max! lawak yang tak keterlaluan dalam filem ni gak sangat best. also, diselitkan gak nilai2 kekeluargan dalam ni. walaupun rating filem ni not PG 13, tapi 18, TH tetap rasa best. adik-adik TH nasihatkan takyah tengok la. kalau sesiapa yang tak biasa tengok benda-benda pelik ni. macam Aslann As kan. ehe!

 

Rating : 4 Stars

 

 

picture diextract from : [KLIK SINI]

 

 

TH : best or not, tetap subjektif. kalau TH cakap best..ada gak yang cakap tak best. so, nk tawu best or not, pegi la tengok eh. and special thanks to abang for the whole things semalam ok. no words can describe. ehe!

3 comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contact Form

Name

Email *

Message *