life is just like 'gossip girl'

12:28 AM




salam satu malaysia :D kawan2 semua tengok tak cite gossip girl? fuhh! i'm one of their fans. jalan cerita amat menarik..wait a sec. kali nih fiq bukan nak buat review bout drama nih. all i wanna say is our life is just like the 'gossip girl'. setuju tak dengan tajuk entry nih?




kenapa fiq cakap camtuh? memang la dalam cite tuh tunjuk pasal orang kaya..tapi for me..segala drama yang blaku dalam citer tuh hav similarity in our life..especially my life. terutamanya apa yang berlaku antara Chuck Bass and Blair Waldorf. their love story is menarik..kejap naik..kejap turun..kejap gaduh..kejap baik..kejap gaduh besar..kejap pisah..kejap baik balik..just as same as me and my you-know-who..hmm..i hope that our relationship can survive. tah...serabut sangat skang nih :( and i hope dia paham. and no matter what happen i just want that person know that yang dia tak pernah syok sniri or bertepuk sebelah tangan..coz i do really2 care bout you.


p/s : life is full of surprise
xoxo gossip girl :D

manis ke? ouh! manis biar berpada

1:33 PM

salam satu malaysia :D. kawan2 sume suke tak makan benda manis? sweets,choc,and bebenda lain yang manis? fiq suke gak..tapi orang kata manis tuh biar berpada.isnt it?

macam mana pulak kalau masakan yang manis? for me..masakan kalau manis is ok as long as kuahnyer tak jadik air gula! yucks! sangat jijik! bukan nak insult sesape.tapi lunch baru je tadi fiq and my housemates ada la pergi makan kat satu kedai nih. sebelum ni fiq tak pernah teringin nak jejak kaki kat kedai tu eventho ramai gile yang makan situ. tah la..tataw nape.

nak jadik cite..kedai yang fiq slalu lunch arini lauknyer dah habis..cepat giler..so dah xde pilihan fiq pon nak try la situ.ye la..tak penah pergi..hasilnya...AMAT MENGECEWAKAN. rasa macam bazir duit je makan situ. dah la mahal.

fiq paham kalau orang kafe tuh minat masakan manis. tapi perlu ke dalam setiap masakan manis.kalu sikit2 manisnyer tuh untuk seimbangkan rasa takpe la..nih dah mcm makan nasik berkuahkan air gule. sambal pon manis.kuah lemak pon manis.yucks! yucks! yucks! kembang tekak makan situ tadik..rasa nak muntah. kalau tak habiskan rugi sbb dah bayar mahal.nasib la sup tuh tak leh wat rasa manis.kalau bole fiq rasa skali sup tuh jadik sup gula. ewwww!




nama kedai dirahsiakan untuk tidak menimbulkan kontroversi. yang penting kedai nih kat acacia park.(student USIM tawu la kot kn)



ramainyer manusia makan kt sini..mybe sebab kedai yang satu lagik dah habis lauk kot



note : entry nih bukan nak memalukan sesiapa..but just my personal opinion yang fiq nak kongsi dengan kawan2 sume. and tu korang punyer preference kalu suke makanan yang amat manis :D the choice is yours!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contact Form

Name

Email *

Message *