KERJAYA SEBAGAI BLOGGER part 1

9:59 AM



selamat pagi dan salam sejahtera :D . dengan keadaan baru bangun tido tetiba ada idea nak menulis. cuba kita flashback balik dah bape lama kita menyertai dunia menjadi blogger nih? kalau fiq, tak sampai setahun lagik. dari februari 2010 lepas baru la fiq mula aktif dengan benda2 nih.


actually ape yang kita expect bila jadik blogger nih. nak dapat duit nuffnang?nak dapat trafik?follower yang ramai?or just satu kepuasan bole membebel dalam blog?hehe..for me semua fiq nak.tipu la kan kalau letak ads tuh xnk dwet.tipu la taknak trafik yang tinggi macam potai blogger yang lain.and tipu gak la kalau ada sesapa xkesah blog dia takde follower.and memang la puas kan bole meluahkan sumthing kt alam maya nih.



tapi.setakat mana hubungan kita sesama blogger dalam alam maya nih?setakat dalam internet je then nanti kalu selisih bahu pon tak kenal.? for me i hav a dream nak jumpe sume my follower yang berjumlah 174 orang tuh.teringin sangat kalau ada gathering blogger tuh nak join :D and i also hav a dream nak jumpe sume blogger yang pernah datang blog fiq walalupun tak follow me. :D  


WHAT IS YOURS? APE ANDA MAHUKAN?



FEEL RAYA

8:43 AM



huh.tetiba ada gambo sponge tuh..apekes?haha..bangun pagi tengok citer nih.ceria sikit :D . selamat pagi malaysia dan salam sejahtera :D. sedar tak sedar raya dah nak dekat.lagi berapa hari yek? bukan ke 17hb nih kita raya. so ape preparation kawan2? meriah ke kali  nih raya?

for me.raya kali nih tak meriah mana pon.malas nak raya sebenarnya.sebab ape?sebab lepas raya terus exam. so memang takde feel la. tawu kan sejarah hari raya korban nih?kalu tak tawu sila klik link ni : http://ms.wikipedia.org/wiki/Hari_Raya_Aidiladha


what is your definition of RAYA EID ADHA? kalau fiq, raya eid adha or korban nih just bangun pagi,mandi sunat,pegi surau or masjid solat raya then pegi tengok orang sembelih lembu. yang tuh jek. takde yang menariknyer. tapi..dok selalu dengo cite kat kelantan kalau raya korban nih sangat meriah..isnt it? teringin pulak nak pegi beraya kat sana.nak tengok suasana cemana..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contact Form

Name

Email *

Message *